PENGARNA TILLBAKA-GARANTI
Vi är stolta över Purina BEYOND®, produkter med väl utvalda naturliga råvaror.
Vi tror och hoppas att du och din hund också kommer bli nöjda och att ni kommer gilla BEYOND. Skulle detta inte vara fallet så vill vi höra ifrån dig och kompensera dig.
För att göra det på bästa sätt ber vi dig skicka in lite information till oss. Vi behöver be dig om en förklaring till varför ni inte trivdes med fodret samt en bild på inköpskvittot.

Utöver det vill vi be dig om följande information:
*IBAN är en internationell standard för att ange bankkontonummer. Du finner detta enkelt i din internetbank eller genom att kontakta din bank direkt.
Alla uppgifter som skickas in till oss behandlas enligt person-uppgiftslagen (PUL). Vi använder uppgifterna för att hantera din ersättning.
Informationen mailas till:
konsumentkontakt@purina.nestle.com
Pengarna kommer finnas på ditt konto inom två till tre veckor. Vi ersätter en produkt per hushåll. Sista ansökningsdag är 31.12.2017.